ricardo.ch

2011.05.11. 20:34

 A bejegyzés kissé paprikás hangulatban íródik, a címben említett oldal miatt.

Ennek is meg kellett történnie:
Biciklit akarok! tudatosult bennem pár héttel ezelőtt, így felkutattam a lehetőségeket.
Első lépésben megnéztem milyen bicajok állnak a cég előtt. Nagyok. Nekem inkább egy kemping szerű kéne, olyan piros bicikli, amivel gyerekkoromban is tekertem naphosszat. Fel a dombra, le a tóra. Ezt naponta minimum hússzor. Nem is volt rajtam egy deka felesleg sem:)
Egyik nap megláttam azt a gyönyörű barna biciklit. FOLDING 700, hirdette az oldalán a felirat. Szépen komótosan körbejártam, megnézegettem. Na igen, ez az, ilyet akarok. Google a barátom ki is köpte, hogy 650 ropogós svájci frankba kerül ez a csoda, így nyilván nem rohantam el az első boltba megvenni, hanem alternatív megoldásként ellátogattam a ricardo.ch-ra.

Bernd, ezért az elszólásodért meg fizetni fogsz! Jó kedélyű német kollégám ajánlotta, hogy nézzek körül az oldalon, megéri. Olyan, mint az ebay, csak ez svájci. Nyilván úgy is működik... Az oldal nyilván csak olyan - számomra emészthetetlen - nyelveken van, mint a német, illetve a francia. Egyiket jobban beszélem, mint a másikat, így hát nosza regisztráltam is, ki is küldték pár napon belül postán (szigorúan!) az aktivációs kódot és én boldogan elkezdtem keresni a hirdetések között.
Rá is akadtam a tökéletesre.
Íme:

 

Nos én ezt a következőképpen fordítottam. 2 darab bicaj egyben eladó.
Ennek fényében vadul ütögettem be a számokat és elkerekedő szemmel néztem, hogy ez a szar közel sem úgy működik, mint az ebay. Kezdeti ár 50CHF. Jól van, semmi gond, én adok mindkettőért 55-öt. Éljen én vagyok a legmagasabb licitet adó. Jutalmam egy szép zöld pipa. Éljen! Megbeszéltük Ádámmal, hogy a 2 bicajért maximum 220 frankot vagyunk hajlandóak fizetni. Nézem egy nap múlva, jött egy másik user és felüllicitált. Hú-ha ennek fele sem tréfa, gyorsan rá kell ígérni. Ekkor jött az első meglepetés. Nem mutatja az oldal, hogy a másik mennyit ígért! Aztapaszta. Hát akkor most hogyan tovább?
Ott is hagytam az oldalt napokra, de a kis ördög csak nem aludt. A thuni kirándulásról hazafele jövet sikeresen megadtam, hogy 220 frankot megadok a bicajokért (hittem én).

 A lénygeg, hogy a fickó 2 bicajt hirdetett, de meg kellett adni, hogy egyre vagy kettőre licitálsz. Én meg azt hittem azt adom meg, hogy hányszor (Anzahl) akarom felüllicitálni és mennyi (Gebot) a maximum amit megadok. Na de nem. Az Anzahl azt jelenti hány darabra adod meg a limitet amit a Gebot reprezentál. Aki a legnagyobb ajánlatot adja az viszi. Így sikerült nekem Anzahl = 1 és Gebot = 220 -ra 110CHF-ért 1 darab biciklit vennem.

Nyakatekert mi? Köszönöm ricardo.ch, hogy ilyen szépen megszívattál.

A csóka végül is alig kapott szívrohamot amikor megkérdeztem, hogy mégis hol a másik bicaj. Kis szóváltás után azért elhoztam a kettőnek gondolt egy darab biciklit. Dupla annyiért, mint gondoltam. De végül is azon a maximumon, amit megadtam volna érte:)

Itt voltunk a hétvégén. Nem szar mi?


 

A bejegyzés trackback címe:

https://hifive.blog.hu/api/trackback/id/tr362896615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása