Ki tudja...

2011.04.17. 22:49

 Ki tudja, talán nekem is menni fog a blogolás.

Sosem voltam jó a naplóvezetésben. A helyesírást már rég elfelejtettem.

Levelek írásában rendkívül alulmotivált vagyok és rendszertelen. De hiányzik a kis magyar életem és nyilván azok akiket ismerek és szeretek.

 Úgyhogy vagy állandóan leveleket írogatok, vagy elfogadom a tényt, hogy egy bloggal jobban járok. Még mindig igényel erőfeszítést, főleg így, hason fekve (rendkívül nehéz így gépelni), de hatékonyabban közvetít.

Nem fog szólni másról, mint rólam és a kis életemről. Ha nem érdekel, most hagyd abba az olvasást....


 

Na de, imádott fotelem amit egy zürichi használtbútorosnál vettem 65 kemény frankért. Rajongok érte:)

 

Hamarosan új helyet kell keresnem neki, mert egy sarokgarnitúra érkezik a helyére.
Még pár hétig élvezem majd azt a sarkot, aztán áttolom az erkély mellé, vagy a kisszobába. A garnitúra textilhiány miatt csak 4-6 hét múlva jön, tehát van még időm filozofálni hova is tegyem.

Az erkélyem meg szépen elkezdett magától burjánzani. Csak úgy. Kb. 2 hét alatt egy dzsungel nőtt a virágtartóban és halvány fogalmam nincs, hogy mi lehet ez növény és mekkorára fog megnőni, de én szorgosan locsolgatom. Ha már a nappalit akarja majd bevenni, na akkor abbahagyom a locsolást:)

A bejegyzés trackback címe:

https://hifive.blog.hu/api/trackback/id/tr1002834945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása